2011. július 14., csütörtök

Vizespóló verseny

Nem tudom, hogy a pasiknál normális dolog-e gyerekkel csajozni (az én értékrendem szerint biztosan nem), mert velem nem szoktak kikezdeni gyereket sétáltató apukák. Gyerekes apuka persze előfordul, de nem akkor csapja a szelet, amikor ott van a karján a kisdedje.
Az Illés utcában és a roma kultúrkörben ez nyilvánvalóan máshogy van. KÖP, azaz Kerületi Önbizalomnövelő Program tegnap is volt tehát. A srác kisfia a nyakában ült, de ez nem zavarta meg abban, hogy utánam kiabálja, mennyire csinos vagyok, milyen jól nézek ki, "egyem a husodat", stb.
A gyerekek tehát már pólyás koruktól kezdve isszák magukba, hogy stírölni kell a csajokat, és őszintén meg is mondani nekik, ha tetszenek. Vagy utánuk kiabálni. Ugyanis a kisgyerek utánozta aput, és azt mondta: "széép a nénnni" :P

Még mielőtt valaki azt hinné, hogy itt valami öntömjénezés folyik, ismét leírom, hogy itt nem kell egy szépségnek lenni ahhoz, hogy egyfolytában pasasok bámulják. Ma egy nálam legalább 35 kg-al nehezebb (mondjuk tényleg helyes arcú) nőnek mondta a képébe egy fickó, hogy "jól nézel ki babám".
Azt hogy a képébe mondta, szó szerint kell elképzelni, mert a csajjal szemben ment, odahajolt hozzá, és az arcocskájába trombitálta. Asszem ilyen áron lehet, hogy inkább a nőci is lemondott volna a bókokról :D

Szerencse, hogy egy ilyen speciális hódoló sem járt a környéken, amikor kis híján önkéntelenül része lettem egy vizespóló versenynek. Ha javasolhatom, ne sétáljatok a Füvészkert melletti járdán, ha azt látjátok, hogy vizes. Tegnap én nem gyanakodtam, mert itt sok helyen öntözik a járdát, hogy hűvösebb legyen, vagy kevésbé koszos (a tisztát el lehet felejteni errefelé...). Naná, hogy hófehér ruhában billegtem, amikor telibe kapott a Füvészkert öntözője és huss! Nyilván a 40 fokos melegben titkon vágytam egy kis felfrissülésre, és "bevonzottam" :D Esetleg ha lehet kérni, akkor egy autót szeretnék bevonzani inkább :)) Mindenesetre jót nevettek magamon, ellentétben a szemből érkező 10 fős családdal. Vidéken divat csak együtt nevetni azt hiszem.

Viszont találkoztam az első fickóval a 83-as járaton, aki át akarta adni a helyét. Hát hogy is mondjam, ez nem divat errefelé, itt inkább a gyerekes anyukák szólítanak fel Téged rapport módon, hogy add át a helyed, még mielőtt lehetőséged lett volna felpattanni önszántadból is. Már ebből lehetett sejteni, hogy a fickó valami másik bolygóról érkezett, és nem született nyolcadikkerületi. Nem tévedtem nagyot, a pasi ránézésre töröknek tűnt, és az akcentusa is erről árulkodott. Pontosabban úgy kérdezte: "Khedfen fan leühlni?" :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése